W każdej minucie, gdzieś obok nas, stale przepływa rzeka informacji. Jednym z prądów tej rzeki (być może najbardziej wartkim) jest ten, dotyczący zakupów i sprzedaży. Nie zawsze jednak wiemy, co chcemy. Mamy gdzieś jakąś „wizję”, coś nam się kojarzy, pamiętamy fragmentarycznie, że widzieliśmy coś ciekawego, co wzbudziło nasze zainteresowanie, ale często – nie wiemy co to jest. Naszą mentalność konsumentów cechuje na pewno jeden wspólny mianownik – stałe poszukiwanie czegoś nowszego, ciekawszego – gonimy za postępem i innowacją.

 

Czego szukamy? Najczęściej innowacji pod różnymi postaciami. Tak już jesteśmy skonstruowani – nie lubimy nudy ani w życiu ani w posiadaniu. A posiadać chcieliśmy zawsze i wskaźniki wzrostu sprzedaży online pokazują, że posiadać będziemy chceli w przyszłości. Trendmania ma wizję dążenia do budowania wartościowej bazy najciekawszych, krótkich artykułów, będących prezentacją pomysłowych, światowych nowości i premier. Jednak aby Trendmania sama w sobie była wartościowa i innowacyjna – musi iść dalej i łączyć opis tego, co najciekawsze ze sprzedażą tego, co innowacyjne!

Taka hybrydowa konstrukcja nie pozostawi Ciebie, Użytkowniku, w poczuciu „ale to fajne, szkoda, że to tylko artykuł” i w wielu przypadkach pozwoli radować się funkcją „Dodaj do koszyka”. Propozycja serwisu ma na celu publikację najciekawszych światowych trendów oraz sprzedaż wybranych, często innowacyjnych i pomysłowych produktów z całego świata.

Stały, gwarantowany rozwój takiej formy e-commerce umożliwi nam poszukiwanie, wraz z Tobą, Użytkowniku jeszcze bardziej innowacyjnych, przełomowych i ciekawych produktów, usług ioraz wydarzeń, za którymi nasza ludzka ciekawość goni stale od setek lat lub dłużej. Skoro żyjemy w tak dynamicznych i rozwojowych czasach, a nasze głowy z fascynacją ciągle poszukują w internecie „jutra” – szukajmy go więc razem, na    Trendmania.pl!

 

--------------------------------------------------------------